Az Emilia-Romagna Nagydíjon debütált, de gyenge eredmények miatt a Mercedes nem használta felfüggesztését a monacói és spanyolországi hétvégén sem, adatokat akartak gyűjteni. Montréalban jól teljesítettek, a sima pálya kedvezett autójuknak, de a hőség kihívást jelentett számukra. A kanadai verseny eredményeként a csapat visszaállította az átdolgozott geometriájú felfüggesztést, Toto Wolff optimista a fejlesztés irányát illetően, de a korreláció nehezen kezelhető. Az Ausztriában várható melegebb körülmények újabb kihívást jelenthetnek a Mercedes számára, az új felfüggesztés hatékonyságáról pedig a Red Bull Ringen kiderülhet. A csapatnak tovább kell fejlesztenie autóját az abroncsok optimális hőmérsékletének fenntartása érdekében, hogy javítsanak a teljesítményükön a következő hétvégén.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Az álom vagy valóság? A Mercedes lehet a legjobb F1-es motor jövőre
Sokan már jó ideje úgy vélik, hogy a Mercedes erőforrása lesz az etalon az F1 új... -
A Mercedes megkerülhetetlen rivalitásban tündököl 2026-ban?
Toto Wolff pesszimista, csapatfőnökké lett volt kollégája pedig állítja, a Mercedes esélyessége csak mesterségesen kreaált legenda. -
-
A Szabályváltozás Súlyos Hatásai: Friss F1-es Hírek és Szenzációs Storik a Szombati Napról
Változik a felülivizsgálati jog szabálya, tesztfestést villantott a Williams, a Ferrari nem zárja ki, hogy lecserélik... -
Wolff figyelmeztet: A szimuláció-valóság kockázata a 2026-os szabályváltozásoknál
Toto Wolff szerint a 2026-os, radikális Forma-1-es szabályváltozások előtt egyetlen tényező emelkedik ki igazán a kockázatok... -
Az új fórmula-1 csapat érkezését jelző cím: „Audi Revolut F1 Team: köszöntés a versenypályán, búcsúzás a Saubertől!
Az Audi jövőre debütáló csapata körül egyre több minden körvonalazódik, miközben a Sauber 33 év után...